24 travnja 2015

Gastro kuTIĆ: čaj od svježe mente i cvijetova limuna

Na Instagramu je Kek's jučer stavila sliku svojeg limuna kojeg uzgaja na balkonu u Zagrebu i komentirala je kako mu cvijet jako miriše. Onda sam se sjetila da je mama od A. komentirala kako ona stavlja cvijetove i listove u čaj pa rekoh idem i ja pokušati. Kombinirala sam ih sa svježom mentom i dobila prekrasan napitak, nježan i mirišljav da vam ne mogu opisati!


ČAJ OD MENTE I CVIJETOVA LIMUNA

4-5 vrška svježe mente
10ak cvijetova/pupoljaka limuna
1 l vode

Vodu provrite i zatim prelijete po menti i cvijetovima. Pustite poklopljeno 5 min i poslužite zaslađeno medom ili nekim drugim sladilom. Ja doduše nisam ništa stavljala u njega jer ne volim zaslađene čajeve.... ali, kako tko voli :)
Čaj možete rashladiti i koristiti kao ledeni čaj, u nadolazeće tople dane osvježenje će dobro doći :)


Po netu sam tražila neke korisne savjete, recepte ili, eventualno, neka ljekovita svojstva koja bi ovaj cvijet mogao imati, ali nisam puno toga pronašla (osim da jest jestiv). U knjigama ista stvar - spominje se list, plod, čak i kora drveta, ali cvijeta skoro pa nigdje. No, kako su i listovi jako aromatični i njih možete koristiti u ovom čaju umjesto cvijetova, na taj način ćete na ljeto ipak imati plodove limuna :)

Nema komentara: