02 travnja 2015

Gastro kuTIĆ: najjednostavnija pita od jabuka ikad

Kad mi je prijateljica dala ovaj recept, moram priznat, bila sam malo skeptična, ali baš znatiželjna da ga isprobam... Jer, ako funkcionira, onda je to najjednostavniji kolač ikad, a baš takvi su mi najdraži!


PITA OD JABUKA

7 jabuka srednje veličine
1 1/2 čaše* griza
1 1/2 čaše brašna
1 čaša šećera
1 prašak za pecivo
150 g masla
cimet

* čaša je od 2 dcl, iako je zapravo za ovaj kolač, iako je po meni nebitno da li je pola deca gore ili dole kad nema mokrih sastojaka.

Oprati i oguliti jabuke od kore. Naribati ih kao za štrudel i posuti cimetom. Ostale sastojke, osim masla, zajedno dobro promiješati. U okrugli kalup za torte slagati red 'praha' red jabuka tako da započmete i završite sa suhim sastojcima. Na vrh poredate listiće maslaca. Stavite peći na nekih 180 °C, 50 min, 1 h, ovisno o radu pećnice. I to je to! Gotova pita :)


Nevjerojatno je meka i sočna, a meni je mlaka bila prefina! Mislim da bi funkcionirala i s manjom količinom maslaca na vrhu za one koji žele nešto manje kaloričnu varijantu.


Ako isprobate recept javite mi dojmove.... i ako budete radili neke preinake također mi napišite da li one funkcioniraju :)

U slast!

2 komentara:

Drangulije kaže...

Deluje lepo na fotkama :)
Ako je isprobam, javi utiske, sigurno :)
(samo da dođe na red :D svaki dan nađem po par recepta za probati... pa ide polako)

What's for dessert? kaže...

Recept a i način izrade je vrlo sličan atomskoj piti, a to je baš zahvalan recept - jednostavan i brzo gotov.
Ova tvoja brzinska pita izgleda prekrasno!