17 travnja 2015

mutni

Jedan od razloga zašto sam se odlučila za 365 projekt jest i da malo više koristim fotoaparat. Moram priznati da za sada to i nije u mjeri u kojoj sam se nadala. Razlog tome je što je počelo proljeće i to onako naglo pa sam se prvo razbolila pa me ove ekstremne promjene temperatura užasno umaraju i nekako nemam snage za ništa. Ali, tu i tamo ipak uzmem aparat u ruke i malo se poigram. Tako su nastale i ove fotke.....


Zarazne su te igre svijetlom i dugom ekspozicijom.... već imam par ideja za novi sešon :D 
Što se vama čini, za prvi pokušaj nismo loši?

Broj komentara: 5:

Maje Zmaje kaže...

Jako sviđam! Predobri ste! Ja bi ovo sve u ramu i na zid! Obavezno!

Drangulije kaže...

:) super!

Asja kaže...

fenomenalno!

Suz Ica kaže...

Koliko je ovo dobro :)

Misty kaže...

Odlične su! Ova di se cmačete, awww zakon! :)