14 travnja 2015

TesTIĆ: Jednostavno ukrašavanje torbe

Još lani sam kupila par platnenih torbi i boje za tkanine u namjeri da nešto na njima nacrtam, obojam, ukrasim, što god već.... Tako te torbe stoje od lani, i te boje stoje i ja ih gledam (jer su na oku kad sam u radnoj sobi) i mislim se pa bio bi red da konačno probam i obojati jednu!  S obzirom da mi nešto inspiracija nije na 'on' ovih dana išla sam na bespuće Googla i pronašla jedan jednostavan tutorijal koji sam odlučila iskušat u tesTIĆ verziji.....

Izvor: V. and Co



U originalnom tutorijalu korišten je taj famozni 'freezer paper' s kojim Amerikanke rade čuda! Kod nas nisam našla ništa slično za kupiti, a na eBayu taj papir i nije baš jeftin (kad računam i shipping) tako da sam odustala od ideje da ga nabavljam (ali, ako netko zna što bi moglo poslužiti kao njegova zamjena bila bi zahvalna da mi javi u komentarima), ali činilo mi se kao da bi stvar mogla funkcionirati i s običnim papirom.
Koristila sam malo deblji pak papir, izrezala formu srca i sa pik trakom ga zaljepila na par strana tako da koliko - toliko fiksira položaj. S unutarnje strane sam isto zaljepila par trakica.


U unutrašnjost torbe sam, kao što upućuje original tutorijal, stavila podlogu tako da boja ne promoći s drugu stranu (iako je ova torba koju imam dosta gusta i čvrsta, a i boja je gusta tako da sam ovaj korak mogla i preskočiti, no eto, što je sigurno, je sigurno).

Umjesto olovke s gumicom odlučila sam iskušati pečate da vidim hoće li i s njima boja dobro funkcionirati. Spužvicom sam nanosila boju na pečat, nisam direktno stavljala pečat u boju i počela tapkati. Moje boje su dosta guste pa nisam imala problema s preljevanjem ispod okvira srca, no, ako su vaše boje rjeđe dobro držite rubove srca i nastojte, barem uz rubove, nanjeti što tanji sloj boje.


S obzirom da su pečati dosta veći od gumice na olovci bojanje je išlo dosta brzo. Crvenu sam tri puta miješala s bijelom kako bi dobila različite nijanse roze.
Nije loše ispalo na kraju, ali, čini mi se ipak efektniji origilan pošto se boje s punim krugovima mogu lipše stopiti jedna s drugom. Ovako sam dobila malo zamrljan efekt na mistima di pečati prelaze jedan preko drugog.



Sve u svemu originalni tutorijal je jako dobro objašnjen. Dobro, ako ćemo iskreno, i jednostavan je tako da nema tu puno filozofije što se same izrade tiče, ali je jako štosna ideja i efektan rezultat za malo truda.
Što se troška tiče, torbu u hobi dućanima možete nabaviti za 20ak kn, boje za tkaninu vam trebaju dvije ako želite nijansirano srce što je, sudeći po pretrazi online kataloga, otrpilike 20ak kn po boji (moje boje nisu iz hobi dućana već profi boje za tkaninu tako da nisam sigurna koliko one koštaju u takvim dućanima). Dakle, trošak nije zanemariv ako imate namjeru raditi samo jednu torbu, ali, ako ćete boje iskoristiti za bojanje neke stare majce ili za ukrašavanje jastučnica i sl. onda je to prihvatljiv trošak.

S obzirom na ideju, laku dostupnost materijala i krajnji efekt moja ocjena tutorijala je čista 5/5!

Ako napravite svoju verziju pošaljite fotke pa ću editirati post :)



Broj komentara: 10:

Kristina kaže...

Odlično izgleda, jednostavno,a efektno. ;) Sviđa mi se odabir motiva. :)

Drangulije kaže...

Hmmm, ovaj papir što pominješ- mene podseća na naš flis papir (tanak beli, nekada su ga ovde kod nas zvali mesarski), ali opet taj njihov nikada nisam videla uživo (samo sam sada pogledala na linku koji si postavila)...
Po opisu (na kutiji) možda bi mogao da bude i paus papir.
Ne znam koliko sam pomogla, ali ovo mi je palo na pamet. :)

tina.b. kaže...

@Biljana - pokušavala sam s mesarskim papirom i nije to to. Koliko sam skužila po blogovima to je nekakav papir koji je presvučen tankim slojem voska i onda se lijepi na tkaninu kad ga popeglaš. Super je za izradu šablona.

Drangulije kaže...

Baš mi je žao, što nisam pomogla. Znači ovaj njihov se lepi. To nisam videla... priznajem.
Ako nešto vidim, javim! :)
(onda ti ni paus neće pomoći, pošto se ni on ne lepi :()

Maje Zmaje kaže...

Super je ispalo! Iskreno, nikada ne bi imala strpljenja i volje raditi to sa gumicom od olovke, tako da mi je tvoja verzija puno bolja! A kažeš onaj mesarski papir ne funkcionira? Ja sam baš kontala da bi se to moglo kao freezer papir zalijepiti kod peglanja!

tina.b. kaže...

@majezmaje - pokušavala sam s onim papirom iz studenca u koji stave šunku kad ti je izrežu. Mislim da je to isti tipa papira - s onom kao najilonskom folijom. S time nije išlo....

sanda balat kaže...

Odlična ideja i super je ispalo :)
Koja je cijena torbi? KOd nas ih nažalost u Os nema, već sam davnom htjela sebi napraviti par komada!

Maje Zmaje kaže...

@tina.b. a šteta, ali ionako nisam dovoljno strpljiva za neke šablone! ;) @sanda balat imaš ih u bagatu u os, cijena je oko 7kn mislim! ;)

sanda balat kaže...

ajmeeee, nisam znala :O :D Hvala Maje :))

tina.b. kaže...

@ sanda balat - ja sam svoje naručivala online u nekom dućanu iz Šibenika. Obične kao reklamne su bile 10ak kn s time da su imali jako dobar izbor boja. Ove sa slike su iz istog dućana, ali su to baš torbe- torbe, jako stabilne i čvrste i puno kvalitetnije od ovih reklamnih. Njima je cijena bila tu negdje oko 25 kn. Ako te zanima mogu ti poslati link dućana