13 siječnja 2017

Tonka je kriva za sve

Prošlo je tako dugo od posljednjeg posta da sam i zaboravila kako ga uopće kreirati, koja mi je lozinka i kojim mailom se prijavljujem (a možda i Chrome zeza jer mi se neda prijaviti).
Kako god bilo, reklo bi se da sam zapustila ovaj svoj kutak koji mi je tako dugo bio omiljena zanimacija.

Oni koji prate moj Instagram profil znaju da mi se dogodila Tonka.
Sve ostalo je stalo. Tako su se posložili prioriteti.


No, sada, kada ona za koji dan puni godinu dana (već?!) počinjem malo intenzivnije razmišljati što s blogom i nakiTIĆem. Fali mi bloganje, pisanje, uređivanje i smišljanje novih postova, kreativno stvaranje, ali osjećam i da mi je potrebna promjena. Uz malu bebu teško je naći vremena za bloganje (bar na način na koji sam ja to do sada radila). Zaista se divim onim ženama čije blogove pratim, a koje uspijevaju uskladiti posao, bebu i uz sve to voditi računa o sebi, o kući, o boljoj polovici, i o milijun drugih stvari. Ne znam. Valjda je moj dan kraći. :)
 
Nisam sigurna kako pronaći vremena, ali znam da ne želim da ovaj kutak zamre pa ću se potruditi da se to ne dogodi. Već nekako.
Zapravo.... ovaj post i pišem samo da se javim onima koji se pitaju di sam i što radim i namjeravam li se vratiti u blogosferu (ima vas takvih?)......


Nema komentara: